Veelgestelde vragen

Welke betalingsmogelijkheden hebben de webshop en winkel?

U kunt in onze webshop veilig en vertrouwd betalen met iDEAL en creditcard (Visa en Mastercard). In onze winkel kunt u betalen met PIN en creditcard. Verder accepteren we in onze winkels de VVV giftcard en Fashion cheque.

Kan ik afgeprijsde artikelen terug brengen?

Ja, dat is mogelijk. Voor zowel onze winkels als webshop hanteren we een termijn van 14 dagen.

Is de collectie op www.hoogenboommode.nl gelijk aan die in de winkels?

Niet alle artikelen die in de winkels aanwezig zijn staan ook in de webshop. We proberen natuurlijk wel zoveel mogelijk artikelen in de webshop te plaatsen. Wilt u er zeker van zijn dat u geen artikel mist, breng dan een bezoek aan onze winkels.

Wat gebeurd er als een artikel/bestelling wordt geannuleerd?

Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van uw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van uw bestelling blijkt dat een product dat u besteld heeft, niet meer op voorraad is, in de winkel is verkocht, of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel aan u gecrediteerd.

Zijn de genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, de genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe werkt de vermaak service?

In ons eigen atelier staat ons team van ervaren coupeuses altijd voor u klaar om uw kleding kosteloos en geheel naar wens te vermaken*. Wilt u iets online bestellen, maar uw nieuwe item(s) toch nog even doorpassen en eventueel vermaken? Kies er voor om uw bestelling in de winkel af te halen. Onze verkoopspecialisten kijken graag met u mee.

* Dit geldt niet voor afgeprijsde artikelen.

Verkoopt Hoogenboom ook eigen merken?

Ja, Hoogenboom Men voert twee eigen labels. WHITE en FRENK. Bij Hoogenboom Women verkopen we alleen WHITE.

Kleedt Hoogenboom ook bedrijven?

Ja, Hoogenboom kleedt ook bedrijven. Hoogenboom kleedt bijvoorbeeld al 6 jaar N.E.C. Nijmegen. Wilt u meer informatie over het kleden van bedrijven? Stuur dan een e-mail naar d.ederzeel@hoogenboommode.nl

Ik wil wat bestellen in de webshop, hoe werkt dat?

Stap 1Als u het door u gewenste product heeft gevonden en klaar bent om te bestellen klikt u in de product pagina op de knop Bestellen.

Stap 2Het door u geselecteerde product is nu toegevoegd aan uw winkelwagen zoals in de afbeelding hieronder te zien is. Vanuit de winkelwagen heeft u de keuze uit twee vervolgstappen. U kunt ervoor kiezen om verder te winkelen in onze webshop om ons verdere assortiment te bekijken of u kunt direct door naar de afrekenpagina om uw bestelling af te rekenen.

Stap 3: U bevindt zich nu op de afrekenpagina. Hier dient u het factuuradres en eventueel een ander verzendadres in te vullen. Vervolgens kunt u ervoor kiezen om uw bestelling te laten bezorgen tegen de (eventuele) verzendkosten of om het product af te halen in onze winkel.

Stap 4: U bent nu doorverwezen naar de betaalpagina van PayPal of IDEAL, hier dient u de instructies van de desbetreffende website te volgen en zo de betaling af te ronden.

Stap 5: U heeft nu uw bestelling geplaatst en deze is bij ons ontvangen.  

Welke garantie heb ik?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Ik heb een klacht, wat nu?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via online@hoogenboommode.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat nu?

Mocht uw vraag hierboven niet behandeld worden, verzoeken wij u contact op te nemen met één van onze medewerkers via online@hoogenboommode.nl of 024 322 47 14.